Onze partner voor transport is Trunkrs (www.trunkrs.nl). Trunkrs is de best beoordeelde pakketbezorger van Nederland en België. 99% van de zendingen wordt op het vooraf afgesproken tijdstip bij de eerste keer aanbellen aangeboden aan de klant.
Jouw pakket zal om 11:00 gekoeld met isolatiemateriaal en koelingselementen bij ons vertrekken en dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00 al geleverd worden. Door de combinatie van het isolatiemateriaal, de koelingselementen en de korte reistijd, blijft het pakket in perfecte staat tot 23:59. Onze partner voor transport is www.Trunkrs.nl. Het tijdvak 17:00 – 22:00 wordt verkleind naar twee uur wanneer je de Track & Trace opent vanaf 16:00. Blijkt dit bijvoorbeeld om 17:00 – 19:00 te zijn en je bent niet thuis door werk, laat dan via de tracking een bericht achter voor de postbode waar hij het mag achterlaten rondom het huis, of bij welke buurman. Dit doe je door de Track & Trace link te openen en het veld ”Notitie bezorger” in te vullen. Ook verstandig is hier altijd jouw 06-nummer daar te noteren. Op deze manier kan dan de postbode jou altijd bellen mocht er iets zijn. Als de eerste bezorgpoging niet lukt, bewaart Trunkrs de Quark Bars in de koeling tot de volgende bezorgpoging.
Tijdens de levering biedt EATWOW samen met Trunkrs de volgende service aan:
- 99.3% van de zendingen worden succesvol bezorgd bij de eerste afleverpoging.
- Op de dag van bezorging krijg je rond 14:00 via e-mail een Track & Trace code toegestuurd zodat je je bestelling kunt volgen. Je ontvangt rond 16:00 een bericht met een tijdvak van 2 uur waarin de bezorging zal plaatsvinden.
- Sms-updates: je ontvangt 15 minuten voor de bezorger voor je deur staat een sms-bericht.
- Wanneer de bezorger aanbelt en er wordt niet opengedaan, dan zal hij jouw 06-nummer bellen als je dit hebt ingevuld in de tracking bij het veld ”Notitie bezorger”. Indien dit mislukt zal er een bezorgpoging bij de buren zijn. En als dit ook mislukt, dan zal jouw pakket weer in de vriezer geplaatst worden en de volgende dag opnieuw aangeboden worden.
- Premium Live tracking: je weet precies wanneer de bezorger voor jouw deur staat. Je kan precies zien bij hoeveel adressen hij nog moet stoppen voordat de bezorger bij jou stopt.
- Via de Track&Trace veld ”Notitie bezorger” kan je voor de levering nog een bericht doorgeven aan de bezorger. Dit bericht zal de bezorger altijd lezen voordat hij jouw pakket bij je bezorgt. Bijvoorbeeld: Niet aanbellen maar kloppen. Of graag bij buren bezorgen of juist niet. Of ik ben niet thuis zet het pakket op plek X neer.
- Wanneer je denkt dat de levering niet goed gaat of goed gegaan is, start de chat met Trunkrs via de Track&Trace. Zij zullen jou met alle problemen rondom de levering helpen tussen 17:00-22:00;. Indien er iets mis is met de inhoud van het pakket mail EATWOW op support@eatwow.nl
Na ontvangst kan je de kartonnen doos en isolatiepapier bij het papier afval doen. De gelpacks kan je in je vriezer stoppen voor hergebruik (komt altijd wel van pas), geen ruimte? Dan kan je dit bij het restafval stoppen.
Het is mogelijk om jouw bestelling van maandag t/m vrijdag in de avond te ontvangen. Voor 23:59 besteld is de volgende leveravond in huis.
Besteld voor 23:59 op: Bezorgd op*:
Maandag Dinsdag tussen 17:00 en 22:00
Dinsdag Woensdag tussen 17:00 en 22:00
Woensdag Donderdag tussen 17:00 en 22:00
Donderdag Vrijdag tussen 17:00 en 22:00
Vrijdag Maandag tussen 17:00 en 22:00
Zaterdag Maandag tussen 17:00 en 22:00
Zondag Maandag tussen 17:00 en 22:00
*m.u.v. feestdagen
Standaard avondbezorging verhoogt de kans dat jij je pakketje niet misloopt omdat je bijvoorbeeld nog aan het werk bent.
Let op: het kan zijn dat je Track & Trace e-mail in je spam folder terecht komt, check die dus ook even als je hem mist!
Ben je op het moment van de bezorging niet thuis? Geen probleem. Samen met Trunkrs willen we je graag de best mogelijke bezorgervaring te geven. Een belangrijk gedeelte hiervan is dat je pakket gelijk de eerste keer wordt afgeleverd. Via de slimme Track & Talk functie kun je gemakkelijk en snel regelen dat Trunkrs je pakketje bij je favoriete buur of bij een vriend of vriendin in de buurt aflevert. Zo heb je ook als je even niet thuis bent alsnog die avond je pakketje in huis!
Komt het bezorgmoment even niet uit? De consument kan tot vlak voor de levering nog een andere bezorglocatie kiezen. Bij de buren of bijvoorbeeld bij een familielid verderop in de straat. Deze locatie mag maximaal 200 meter van het oorspronkelijke afleveradres gelegen zijn.
Liever het pakket voor de deur of achter het poortje? Geen probleem, geef ons eenvoudig neerzettoestemming en wij zorgen voor een succesvolle bezorging.
Neerzettoestemming
Met de neerzettoestemming hoef je niet langer thuis te blijven, om te wachten op jouw pakket. Geef Trunkrs simpelweg toestemming en zij bezorgen je pakket op een veilige plek die de je zelf kiest, zoals in de garage, achter het hek in de voortuin, enzovoort. Voorkomt een extra leverpoging, wel zo duurzaam.
Sms-functie
Na een drukke werkdag kan het zijn dat je de Track and Trace niet in de gaten houdt. Maar met de SMS-functie van Trunkrs hoef je daar geen zorgen meer over te maken. 15 minuten voordat het pakket wordt geleverd, ontvang je een sms. Dit zorgt voor een grotere kans op een succesvolle levering.
Mijn zending is afgeleverd bij de buren, waar kan ik dit precies terugzien?
Je kan dit terugzien op de Track & Trace pagina van Trunkrs:
Je gaat naar https://parcel.trunkrs.nl/ , vervolgens vul je je Trunkrs nummer of Order referentie en de postcode in. Dan zal je het volgende zien verschijnen:
Normaal gesproken zie je hier het adres waar de zending is afgeleverd, maar dat is nu geblokkeerd omdat dit puur een voorbeeld is.
Wat is de status van mijn pakket?
In de Track & Trace kan je precies zien waar je pakket zich bevindt en hoe laat het wordt afgeleverd. Als je nog geen Track & Trace van Trunkrs hebt ontvangen, dan is je pakket nog niet bij Trunkrs geregistreerd. Mocht je de Track & Trace van je pakket willen controleren, dan kun je dat hier doen: https://parcel.trunkrs.nl/
Kan ik mijn pakket ook overdag laten bezorgen?
Trunkrs levert alleen ’s avonds tussen 17:00 en 22:00 uur. Het is helaas niet mogelijk om je pakket eerder dan deze standaard levertijden te leveren.
Mijn pakketstatus geeft aan 'Niet aangekomen'. Wat betekent dit?
Je pakket is nog niet in bezit van Trunkrs, wij raden je aan contact op te nemen ons (support@eatwow.nl) om na te gaan wanneer wij jouw pakket aan Trunkrs zullen overhandigen.
Mijn pakket is verkeerd gesorteerd. Wat nu?
Helaas komt het af en toe voor dat een pakket verkeerd gesorteerd wordt. Dit betekent dat het pakket bij de verkeerde regio is aangekomen en dat je pakket een dag vertraging oploopt. Het pakket gaat de volgende werkdag weer het sorteerproces in en wordt die zelfde avond nog bezorgd. Dus stel dat je pakket op dinsdag verkeerd is gesorteerd, dan betekent dit dat je pakket op woensdag geleverd zal worden.
De chauffeur kon mijn adres niet vinden/bereiken. Wat moet ik doen?
De chauffeur van Trunkrs is er helaas niet in geslaagd om je adres te bereiken en je pakket te leveren. Laat alsjeblieft een bericht achter in de Track & Trace (https://parcel.trunkrs.nl/) voor de volgende leveringspoging, zodat het pakket alsnog op jouw adres kan worden afgeleverd.
Kunnen jullie mijn pakket bij mijn buren afleveren?
In de meeste gevallen is dit geen probleem. Je kunt aangeven bij welke buren je jouw pakket het liefst wil laten bezorgen door op de knop ‘buren‘ te klikken. Deze knop vind je onder de ‘verwachte aankomsttijd’ van je pakket wanneer je de Track & Trace controleert.
Kan ik mijn adres aanpassen?
Dat kan! Je kunt je adres wijzigen via de Track & Trace pagina (https://parcel.trunkrs.nl/). Je vindt de optie voor adreswijziging naast het afleveradres. Let op! Het wijzigen van je adres kan gevolgen hebben voor de afleverdatum.
Kan iemand anders mijn pakket aannemen?
Dat is geen probleem, dat kan!
Ik wil graag een notitie achterlaten voor de chauffeur. Is dit mogelijk?
Via de Track & Trace (https://parcel.trunkrs.nl/) kun je een notitie toevoegen aan je pakket in de tekstbalk bij Notitie voor de bezorger. Bijvoorbeeld: “Indien niet thuis, lever het pakket bij de buren op nummer 2” of “De deurbel is defect, klop aan”.
Mijn pakket heeft de status 'Afgeleverd', maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Vervelend om te horen dat je pakket niet is afgeleverd! Het is mogelijk dat de chauffeur bij de buren heeft afgeleverd en de zending verkeerd heeft geplaatst. Controleer bij je buren of dit het geval is. Zo niet, dan adviseren wij je om contact op te nemen met het Customer Support team via webshop@trunkrs.nl.
Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?
Dat is helaas niet mogelijk.
Kan ik het product retourneren?
Omdat wij gekoelde producten leveren kan onze producten kunnen vanwege gezondheidsredenen niet worden geretourneerd. De producten kunnen een onjuiste temperatuurbehandeling hebben gehad, waardoor de veiligheid van het product niet meer te garanderen is. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing.
Waar bezorgen jullie in Nederland?
De Quark Bars wordt door onze bezorgpartner Trunkrs bezorgd door heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.
Waar bezorgen jullie in Belgie?
Onze bezorgdienst Trunkrs bezorgd alleen in Vlaanderen.
- Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.
- Opent in een nieuw venster.