Mijn zending is afgeleverd bij de buren, waar kan ik dit precies terugzien?

Je kan dit terugzien op de Track & Trace pagina van Trunkrs:

Je gaat naar https://parcel.trunkrs.nl/ , vervolgens vul je je Trunkrs nummer of Order referentie en de postcode in. Dan zal je het volgende zien verschijnen:

Normaal gesproken zie je hier het adres waar de zending is afgeleverd, maar dat is nu geblokkeerd omdat dit puur een voorbeeld is.

Wat is de status van mijn pakket?

In de Track & Trace kan je precies zien waar je pakket zich bevindt en hoe laat het wordt afgeleverd. Als je nog geen Track & Trace van Trunkrs hebt ontvangen, dan is je pakket nog niet bij Trunkrs geregistreerd. Mocht je de Track & Trace van je pakket willen controleren, dan kun je dat hier doen: https://parcel.trunkrs.nl/

Kan ik mijn pakket ook overdag laten bezorgen?

Trunkrs levert alleen ’s avonds tussen 17:00 en 22:00 uur. Het is helaas niet mogelijk om je pakket eerder dan deze standaard levertijden te leveren.

Mijn pakketstatus geeft aan 'Niet aangekomen'. Wat betekent dit?

Je pakket is nog niet in bezit van Trunkrs, wij raden je aan contact op te nemen ons (support@eatwow.nl) om na te gaan wanneer wij jouw pakket aan Trunkrs zullen overhandigen.

Mijn pakket is verkeerd gesorteerd. Wat nu?

Helaas komt het af en toe voor dat een pakket verkeerd gesorteerd wordt. Dit betekent dat het pakket bij de verkeerde regio is aangekomen en dat je pakket een dag vertraging oploopt. Het pakket gaat de volgende werkdag weer het sorteerproces in en wordt die zelfde avond nog bezorgd. Dus stel dat je pakket op dinsdag verkeerd is gesorteerd, dan betekent dit dat je pakket op woensdag geleverd zal worden.

De chauffeur kon mijn adres niet vinden/bereiken. Wat moet ik doen?

De chauffeur van Trunkrs is er helaas niet in geslaagd om je adres te bereiken en je pakket te leveren. Laat alsjeblieft een bericht achter in de Track & Trace (https://parcel.trunkrs.nl/) voor de volgende leveringspoging, zodat het pakket alsnog op jouw adres kan worden afgeleverd.

Kunnen jullie mijn pakket bij mijn buren afleveren?

In de meeste gevallen is dit geen probleem. Je kunt aangeven bij welke buren je jouw pakket het liefst wil laten bezorgen door op de knop ‘buren‘ te klikken. Deze knop vind je onder de ‘verwachte aankomsttijd’ van je pakket wanneer je de Track & Trace controleert.

Kan ik mijn adres aanpassen?

Dat kan! Je kunt je adres wijzigen via de Track & Trace pagina (https://parcel.trunkrs.nl/). Je vindt de optie voor adreswijziging naast het afleveradres. Let op! Het wijzigen van je adres kan gevolgen hebben voor de afleverdatum.

Kan iemand anders mijn pakket aannemen?

Dat is geen probleem, dat kan!

Ik wil graag een notitie achterlaten voor de chauffeur. Is dit mogelijk?

Via de Track & Trace (https://parcel.trunkrs.nl/) kun je een notitie toevoegen aan je pakket in de tekstbalk bij Notitie voor de bezorger. Bijvoorbeeld: “Indien niet thuis, lever het pakket bij de buren op nummer 2” of “De deurbel is defect, klop aan”.

Mijn pakket heeft de status 'Afgeleverd', maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Vervelend om te horen dat je pakket niet is afgeleverd! Het is mogelijk dat de chauffeur bij de buren heeft afgeleverd en de zending verkeerd heeft geplaatst. Controleer bij je buren of dit het geval is. Zo niet, dan adviseren wij je om contact op te nemen met het Customer Support team via webshop@trunkrs.nl.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?

Dat is helaas niet mogelijk.

Kan ik het product retourneren?

Omdat wij gekoelde producten leveren kan onze producten kunnen vanwege gezondheidsredenen niet worden geretourneerd. De producten kunnen een onjuiste temperatuurbehandeling hebben gehad, waardoor de veiligheid van het product niet meer te garanderen is. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing.

Waar bezorgen jullie in Nederland?

De Quark Bars wordt door onze bezorgpartner Trunkrs bezorgd door heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

Waar bezorgen jullie in Belgie?

Onze bezorgdienst Trunkrs bezorgd alleen in Vlaanderen.